wtorek, 6 grudnia 2011

Święta i to co o nich myślę. O!

Co mi się kojarzy ze świętami?
Rzyganie i zabijanie karpia. Zboczone mangowe obrazki z motywem świątecznym i prezenty od siostry Gosi z Anglii. Dlaczego rzyganie? Bo nie lubię kompotu śliwkowego D:
Ale te święta będą fajne w przeciwieństwie do 3 ostatnich... 3 lata temu zmarła moja mama, a w tamtym roku dostałam breloczek z lotto od cioci... dlaczego? Bo ciotka namówiła tatę na wspólną Wigilie. Brak prezentów był skutkiem przeznaczenia pieniążków na prezent dla mojego kuzyna - pistolet... Mój kuzyn Mateusz (który chce mnie chyba zgwałcić) ma 16 lat -.- Oczywiście broń była do ćwiczeń w szkole leśniczej. Byłam taka zła na... wszystko że w tym roku namówiłam tatę na Wigilie u nas w domu! TAAAK! Udało się! :D Więc dostanę (chyba) tablet i skanero-drukarkę. Jestem już za duża na zabawki.
Święta kojarzą mi się też z fajnymi rzeczami!
"Last Christmas", pierniczki i świąteczne ozdoby. Wiele osób nienawidzi puszczanej w radiu piosenki "Last Christmas", ale ja ją uwielbiam!:D A! I mówiąc wcześniej o zboczonych mangowych obrazkach, nie miałam na myśli tego że to zła rzecz XD





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz