środa, 7 grudnia 2011

A jednak!

Nie poszłam do szkoły.
Zaspałam -.- Ale to w sumie dobrze, bo Betlerowa (nauczycielka od muzyki) się podobno pytała czy nagrałam płytkę z rockowym podkładem do "przybieżeli do Betlejem"... Niestety, nie nagrałam! XD
A! Teraz już wiem na pewno! "Niespodzianka" od Gosiaka to tablet! *słychać anielskie chóry*.
Mam ochotę pograć w simsy ._. TAK! W THE SIMS 2, A NIE 3! Ta trójka to nasienie szatana! D:<
Znalazłam piękne anime! Q A Q
Mawaru Penguidrum! *o*






Hmm... Chciałabym zrobić jakieś fajne AMV... Najlepiej do piosenki "Every teardrop is a waterfall", ale jeszcze nie mam do końca tego zaprojektowanego... Kurde >.< Teraz to mi się nawet rysować nie chce, bo wiem że na tablecie wyjdzie lepiej XD
Dobra! Idę grać w simsy... Może potem jszcze napiszę :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz