wtorek, 6 grudnia 2011

Jutro koniec odpoczynku.


Buuu. Jutro już idę do szkoły. Muszę zrobić 4 tematy z angielskiego, ale chyba sobie odpuszczę XD
Lenia złapałam przez ten mój "długi weekend"... i to mnie denerwuje :c
O! Właśnie, okazało się że ta baka ze stardoll o której mówiłam wcześniej ma 11 lat XD ale mi to nie przeszkadza :3 Chyba do niej napisze i spytam czy ma skype'a :D Szaleć to szaleć, a co!
A co do szaleństwa - szaleje, bo coraz bardziej nie mogę się doczekać tego tablet'a! >.<
Tak, wiem że wychodzi na to że jestem materialistkom, ale nie są dla mnie ważne TYLKO prezenty... Chciała bym żeby Gosia na te święta przyjechała do nas... Ale! Teraz pokaże wam mój tablet! Tam ta ram tam taaam! Niespodzianka! *Kabuum* 

Musi być taki mały bo na tym pieprzonym e-bay'u nie ma większych  zdjęć -.-
A teraz kilka świątecznych obrazków! :D







Kurde. Chyba pogram sobie w WoW'a ._.
Narazie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz